AMF Fastigheter öppnar nytt butikskoncept

butikskoncept

AMF Fastigheters nya butikskoncept öppnade sina dörrar för konsumenter förra veckan. Konceptet som heter The Lobby har beskrivits som en marknadsplats där innovativa lösningar för framtidens shopping ska testas och utvecklas, likt ett livsstilsmagasin som löpande byter innehåll, och som den hetaste handelsplatsen i hjärtat av Stockholm.

I The Lobby kan företag och varumärken kan visa upp sig i den fysiska shoppingvärlden utan att behöva binda upp sig på långa och dyra hyreskontrakt. En försäljningsyta hyr man i en eller två månader.

The Lobby blandas både försäljning av produkter med tjänsteutbud så som en bar, ett serviceställe för paket och ett spa för kläder(!).

Det som är riktigt intressant med The Lobby är att man i samarbete med tech-företag kommer att använda det som en yta att testa ny teknik och digitala lösningar skarpt.

Konceptet är inte färdigutvecklat utan kommer att fortsätta utvecklas och förändras med tiden, vilket också kommer bidra med upplevelser för konsumenten.

Läs om koncept och utbud på: https://www.thelobbystockholm.se/