Drivs av DOCERE
  • Logga in
  • Områden
    • Arbetsliv
    • Hälsa / Träning
    • Hem / Boende
    • Kultur / Fritid
    • Mat / Dryck
    • Media
    • Mode / Design
    • Privatekonomi
    • Reklam
    • Resa
    • Shopping
    • Teknik / Prylar
    • Utbildning
    • Värderingar
  • Megatrender
  • Verktyg (för abonnenter)
    • Buzzter Trend Sessions
    • Buzztermetoden
    • BuzzterGPT – din AI-spanare
    • Trend- och framtidsrapporter
  • Trendplattformen Buzzter
    • Abonnera
    • Gratis nyhetsbrev
Utbildning
Publicerat: 2013-06-04

Spaning

EduClipper – sociala media i klassrummet

Jörgen Ramnelöv
Jörgen Ramnelöv

Vill du ha full tillgång till Sveriges störta trendsajt?

För att ta del av alla våra spännande spaningar och trendanalyser kan du prova tjänsten gratis under 1 vecka. Teckna ett provabonnemang här för omedelbar access.

Logga in
eller
Skaffa provabonnemang

Relaterade trender

Trendanalys: Det omvända klassrummet
Trendanalys: Det omvända klassrummet

Omvänt lärande, eller på engelska ”flipped classroom”, myntades som be...

Läs mer

Relaterade spaningar

Handels satsar på lycka och välmående
Handels satsar på lycka och välmående

Handelshögskolan i Stockholm kommer i höst att för första gången hålla...

Läs mer

Fler studenter upplever dålig ekonomi
Fler studenter upplever dålig ekonomi

En ny återkommande undersökning från CSN visar att antalet studenter i...

Läs mer

AI kan ersätta vart fjärde jobb enligt OECD
AI kan ersätta vart fjärde jobb enligt OECD

Enligt en rapport från OECD med titeln Artificial intelligence and job...

Läs mer

AI-tonåring klarade inte nationellt prov
AI-tonåring klarade inte nationellt prov

Länsförsäkringar Göteborg och Bohuslän skapade våren 2024 AI-tonåringe...

Läs mer

Fler studerande i högre ålder
Fler studerande i högre ålder

En ny studie från CSN visar att det har blivit allt vanligare att stud...

Läs mer

Kontakt

E-post: kontakt@buzzter.se
Postadress: Box 1070, 101 39 STOCKHOLM
  • Innehåll
    • Områden
    • Trendplattformen Buzzter
  • Följ oss
    • LinkedIn